null

PaperBack

$30.00 + shipping
null

Ebook Download

$15.00 no shipping
null

PaperBack & Ebook

$40.00 + shipping

Voorwoord door Antal de Waij

De customer experience is je product!

Organisaties ontlenen hun bestaansrecht aan het feit dat ze prachtige producten of diensten kunnen leveren. Soms zetten organisaties zich in voor een gemeenschap of een goed doel. Voor veel organisaties is het glashelder waarom ze er zijn en voor wie ze er zijn en willen dat aan iedereen laten weten. Tientallen jaren maakten ze daarvoor reclame die werd uitgestrooid over mensen. Daarom verwerken we duizenden reclame impulsen per dag die vragen om onze aandacht. Dat wordt vaak als verstorend ervaren.

Content daarentegen wordt gevonden op het moment dat de klant dit wil. Klanten die op internet op zoek zijn naar informatie op een plaats en tijdstip dat het relevant voor ze is. Dat wil niet zeggen dat voor bedrijven reclame nu niet meer waardevol kan zijn. De waarheid ligt, zoals vaak, in het midden. De rol van verstorende reclame wordt minder en de rol van content in de marketingcommunicatie mix is hard op weg de belangrijkste bron te worden om in contact te komen en te blijven met je klanten.

Dit boek helpt je (potentiële) klanten te bereiken op een niet storende manier, met content. Dat is niet eenvoudig. Hoe ‘vang’ je de aandacht van een klant wanneer je geen reclame maakt? Daarvoor is een strategie nodig. Een strategie is niets anders dan een pad dat je uitstippelt op weg naar een groter doel. Bij het ontwikkelen van een strategie worden vele overwegingen en keuzes gemaakt. Dit boek helpt bij het maken van die keuzes.

Antal de Waij

Boek Informatie

  • ISBN: 978-90-8965-388-8
  • NUR: 802
  • Paperback: 384 pagina’s
  • eBook: niet verkrijgbaar
  • Uitgave: 1e druk december 2017
  • Beschikbaar in: Nederlands
  • Edition: 1e druk
  • Uitgever: Van Duuren Management

Over de Auteur

“Hij beschrijft een complex onderwerp op een diepgaande wijze, maar vertelt het op een toegankelijke en haast persoonlijke manier, het lijkt alsof je hem hoort praten”

Wie is Antal de Waij?

Antal de Waij heeft vrijwel zijn hele loopbaan gewerkt op het snijvlak van de oude en digitale economie. Hij deed ervaring op bij diverse multinationale internetbedrijven als eindverantwoordelijk voor marketing. Tegenwoordig helpt hij organisaties met digitale strategie en content marketing via zijn toonaangevende bureau Engagement Media.

Hij helpt bedrijven thoughleader te worden en leads te genereren. Daarvoor gebruikt hij zijn ervaring als Digitaal Strateeg en contentmarkeer en ontwikkelt hij Communities. Hij weet haarfijn het kaf van het koren van digitale ontwikkelingen te scheiden en is in staat ingewikkelde zaken zodanig uit te leggen dat dit in de praktijk toepasbaar is.

Tevens doceert Antal Digitale strategie, Social Business en Contentmarketing aan diverse geronomeerde instituten, waaronder Beeckestijn Business School en Emerce. Daarnaast publiceert hij regelmatig bij diverse marketingblogs, geeft workshops en is hij een veel gevraagd spreker op congressen.

Koop het boek op Managementboek.nl

Dit boek is onmisbaar voor iedereen die content gebruikt om klanten te werven of te houden

Samples by Joseph Gamble

I dare say I staggered drunkenly. A head rose over the arch, and the figure of a workman carrying a basket appeared. Beside him ran a little boy.

cover

Fusce dapibus, tellus ac cursus commodo, tortor mauris condimentum nibh, ut fermentum massa justo sit amet risus. Etiam porta sem malesuada magna mollis euismod. Morbi leo risus, porta ac consectetur ac, vestibulum at eros. Vestibulum id ligula porta felis euismod semper. Donec id elit non mi porta gravida at eget metus. Aenean lacinia bibendum nulla sed consectetur. Donec sed odio dui.

Integer posuere erat a ante venenatis dapibus posuere velit aliquet. Cras mattis consectetur purus sit amet fermentum. Duis mollis, est non commodo luctus, nisi erat porttitor ligula, eget lacinia odio sem nec elit. Integer posuere erat a ante venenatis dapibus posuere velit aliquet. Maecenas sed diam eget risus varius blandit sit amet non magna. Cras mattis consectetur purus sit amet fermentum. Vestibulum id ligula porta felis euismod semper.

Praesent commodo cursus magna, vel scelerisque nisl consectetur et. Cras mattis consectetur purus sit amet fermentum. Curabitur blandit tempus porttitor. Nullam quis risus eget urna mollis ornare vel eu leo.

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Aenean eu leo quam. Pellentesque ornare sem lacinia quam venenatis vestibulum. Donec id elit non mi porta gravida at eget metus. Aenean lacinia bibendum nulla sed consectetur. Donec id elit non mi porta gravida at eget metus.

Praesent commodo cursus magna, vel scelerisque nisl consectetur et. Cras mattis consectetur purus sit amet fermentum. Curabitur blandit tempus porttitor. Nullam quis risus eget urna mollis ornare vel eu leo.

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Aenean eu leo quam. Pellentesque ornare sem lacinia quam venenatis vestibulum. Donec id elit non mi porta gravida at eget metus. Aenean lacinia bibendum nulla sed consectetur. Donec id elit non mi porta gravida at eget metus.

Anderen over Co2ntent! Zuurstof voor je klanten
Ik vind de diepgang erg goed, je diept de onderwerpen en deelonderwerpen uit, zodat het haast meer een marketingcommunicatiestrategie wordt dan uitsluitend een contentstrategie. Erg knap.

Over het Content Marketing Canvas Model
De diepgang is er goed en heeft te maken met het uitsplitsen van de diverse fasen in kleine stapjes verbonden met concrete voorbeelden. Vooral bij het Content Marketing Canvas Model is dat het geval.

Over de leesbaarheid van het boek
De stappen van contentmarketing zijn voor een lezer goed te volgen. De doorsneelezer zal de stappen vertalen naar zijn eigen organisatie en eigen situatie om zelf een goede contentstrategie te formuleren. Met je boek gaat dat goed lukken, hoewel uit je boek ook duidelijk wordt dat het nog wel een klusje is.

Over voldoende diepgang van het boek
Je beschrijft een complex onderwerp op een diepgaande wijze. Hier heb je écht iets aan!

Over de inhoud van het boek
Dit boek gaat over content maar is eigenlijk een handboek voor elke digitale marketeer.

Over de hanteerbaarheid van dit boek
De voorbeelden zijn concreet en eigentijds en met Facebook Messenger in de hand worden alle voorbeelden interactief. Dat maakt het boek zeer levendig.

Is Booker good enough?
Aenean lacinia bibendum nulla sed consectetur. Cras justo odio, dapibus ac facilisis in.

 

Is Booker good enough?
Aenean lacinia bibendum nulla sed consectetur. Cras justo odio, dapibus ac facilisis in.

 

Is Booker good enough?
Aenean lacinia bibendum nulla sed consectetur. Cras justo odio, dapibus ac facilisis in.

cover

Fusce dapibus, tellus ac cursus commodo, tortor mauris condimentum nibh, ut fermentum massa justo sit amet risus. Etiam porta sem malesuada magna mollis euismod. Morbi leo risus, porta ac consectetur ac, vestibulum at eros. Vestibulum id ligula porta felis euismod semper. Donec id elit non mi porta gravida at eget metus. Aenean lacinia bibendum nulla sed consectetur. Donec sed odio dui.

Integer posuere erat a ante venenatis dapibus posuere velit aliquet. Cras mattis consectetur purus sit amet fermentum. Duis mollis, est non commodo luctus, nisi erat porttitor ligula, eget lacinia odio sem nec elit. Integer posuere erat a ante venenatis dapibus posuere velit aliquet. Maecenas sed diam eget risus varius blandit sit amet non magna. Cras mattis consectetur purus sit amet fermentum. Vestibulum id ligula porta felis euismod semper.

Praesent commodo cursus magna, vel scelerisque nisl consectetur et. Cras mattis consectetur purus sit amet fermentum. Curabitur blandit tempus porttitor. Nullam quis risus eget urna mollis ornare vel eu leo.

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Aenean eu leo quam. Pellentesque ornare sem lacinia quam venenatis vestibulum. Donec id elit non mi porta gravida at eget metus. Aenean lacinia bibendum nulla sed consectetur. Donec id elit non mi porta gravida at eget metus.

Praesent commodo cursus magna, vel scelerisque nisl consectetur et. Cras mattis consectetur purus sit amet fermentum. Curabitur blandit tempus porttitor. Nullam quis risus eget urna mollis ornare vel eu leo.

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Aenean eu leo quam. Pellentesque ornare sem lacinia quam venenatis vestibulum. Donec id elit non mi porta gravida at eget metus. Aenean lacinia bibendum nulla sed consectetur. Donec id elit non mi porta gravida at eget metus.

Is Booker good enough?
Aenean lacinia bibendum nulla sed consectetur. Cras justo odio, dapibus ac facilisis in.

 

Is Booker good enough?
Aenean lacinia bibendum nulla sed consectetur. Cras justo odio, dapibus ac facilisis in.

 

Is Booker good enough?
Aenean lacinia bibendum nulla sed consectetur. Cras justo odio, dapibus ac facilisis in.

Een ‘must have’ voor elke digitale marketeer

Wat Co2ntent! Zuurstof voor je klanten voor jou kan betekenen

Vaak is contentmarketing een soort ‘spagethi in je hoofd’ omdat je zoveel beslissingen moet nemen. Met dit boek en het Content Marketing Canvas Model in de hand wordt de hele strategie helder en overzichtelijk uitgewerkt. Het stelt je in staat met collega’s binnen je bedrijf concrete en duidelijke afspraken te maken.

Engagement Media

Wil méér weten over content-marketing. Mail de auteur Antal [at] engagementmedia.nl

Antal de Waij als spreker

U hebt een Event en zoekt een spreker? Mail Antal [at] engagement media.nl voor een offerte.

Management Boek

25.000 Managementboeken beschikbaar. Op werkdagen voor 23:00 besteld, morgen in huis