• Bronnen boek Content & AI

Bronnen Content & AI Zuurstof voor je klanten

Work in progress

Hier een overzicht van de gebruikte bronnen van het boek Content & AI, zuurstof voor je klanten

DEZE BRONVERMELDNG OMZETTEN NAAR DE HOOFDSTUKKEN PAGINA NADAT IK VAN DIE PAGINA ALLEMAAL ARTIKELEN GEMAAKT HEB

H 1 Waarom is co2ntent zuurstof voor je klanten?

1.4

Contentmarketing Institute – Seth Godin: “Content Marketing is the Only Marketing Left”

Hoofdstuk 2

2.6 Prompt Engineering Modellen

2.7 Je eigen GPT maken

Hoofdstuk 3

Hoofdstuk 4

  • Altimeter Group website
  • DDMA commissie e-mail marketing summit
  • Salesforce – Pardot: The complete guide to B2B Marketing, 2016 (whitepaper)
  • Google Analytics
  • Edelman Trust Report
  • Joe Pullizi, Epic Contentmarketing. How to Tell a Different Story, Break through the Clutter, and Win More Customers by Marketing Less. McGraw-Hill Education, 2013
  • Mediakix.com influencer marketing guide
  • Futureofcio.com
  • Smartinsights.com
  • Emerce.nl
  • Web-strategist.com

Hoofdstuk 5

Hoofdstuk 6

Hoofdstuk 7

7.4 Video genereren met AI

Forbes – Susan Weinschenk, 2013 – Why Online Video Is Vital For Your 2013 Content Marketing Objectives

Mayers cognitive leerproces

Video bewerken met AI (editing)

Consistentie van karakters

SEO voor video

Animoto

Podcasting

Hoofdstuk 8

8.1 Adverteren

Adverteren

E-rocket.nl over server side tagging

SEO

Google Search’s guidance about AI-generated content

Searchengineland

Influencers

Productinformatie

User Generated Content

Landingspagina’s

Unbounce

Leadscoring

Hoofdstuk 9 Het verspreiden van je boodschap

Hoofdstuk 10

Hoofdstuk 11

Hoofdstuk 12

  • RebeccaLieb.com
  • Postplanner.com
  • Joe Pullizi, Epic Contentmarketing. How to Tell a Different Story, Break through the Clutter, and Win More Customers by Marketing Less. McGraw-Hill Education, 2013
  • Altimeter Group
  • Brandfog: Social Media Survey
  • Neilpatel.com
  • Engagement Media