• De afbeelding toont de paus in een hippe jas. De foto is een voorbeeld van deepfake
  • AI tools voor beelddetectie. De foto laat een man zien met een vergrootglas. De man ziet eruit als sherlock holmes.
  • Content & AI
  • Artikel met een lijst van verschillende AI beeldbewerking tools
  • Alles over RunwayML en de functionaliteiten van AI-video tool RunwayML
  • Lijst met inbound marketing software-oplossingen

 

 

Aan deze website wordt gewerkt in verband met de uitgave van een nieuwe boek Content & AI. Excuses voor het ongemak.

Content!

Zuurstof voor je Klanten is genomineerd voor de PIM Marketing Literatuur Prijs  (lees meer…)

Potentiële klanten zoeken steeds vaker digitaal naar informatie over je producten en diensten, via websites, blogs en social media. Met relevante en engaging content til je jouw bedrijf naar een hoger plan. Veel organisaties ‘doen maar wat’ als het hierop aankomt. Maar weinig bedrijven hebben een gedocumenteerde contentstrategie. Dat is met dit boek verleden tijd!

Content! zorgt dankzij het unieke Content Marketing Canvas Model voor jouw contentmarketingresultaat. Het biedt alle componenten om je eigen contentstrategie te ontwikkelen én uit te voeren. Op welke manier vergroot je de bekendheid van jouw bedrijf? Hoe vaak moet je eigenlijk bloggen? Hoe genereer je leads in een online omgeving? Content! geeft antwoord op deze en andere vragen.

Content! is onmisbare zuurstof voor iedereen die content gebruikt om klanten te werven en te behouden.

  • Een unieke praktijkgerichte aanpak waarmee je direct aan de slag kunt.
  • Voor iedereen die zoekt naar succesvolle content.
  • Inclusief meer dan 100 voorbeelden en praktische cases.
[/vc_column_text]

I am text block. Click edit button to change this text. Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Ut elit tellus, luctus nec ullamcorper mattis, pulvinar dapibus leo.

[/vc_column][/vc_row]

Over de Auteur

‘Hij beschrijft een complex onderwerp als contentmarketing op een diepgaande wijze, maar vertelt het op een toegankelijke en haast persoonlijke manier. Het is net alsof je hem hoort praten’.

Antal de Waij heeft vrijwel zijn hele loopbaan gewerkt op het snijvlak van de oude en digitale economie. Hij deed ervaring op bij diverse multinationale internetbedrijven als eindverantwoordelijk voor marketing. Tegenwoordig helpt hij organisaties met digitale strategie en content marketing via zijn toonaangevende bureau Engagement Media.

Zijn bedrijf helpt bedrijven thoughtleader te worden en leads te genereren. Daarvoor gebruikt hij zijn ervaring als Digitaal Strateeg, Contentmarketing en ontwikkelt hij Communities. Hij weet haarfijn het kaf van het koren in digitale ontwikkelingen te scheiden en is in staat ingewikkelde zaken zodanig uit te leggen dat dit in de praktijk toepasbaar is.

Tevens doceert hij Digitale strategie, Social Business en Contentmarketing aan diverse opleidingsinstituten, waaronder Beeckestijn Business School, NIMA en Emerce. Daarnaast publiceert hij regelmatig bij diverse marketingblogs, geeft workshops en is hij een veel gevraagd spreker op congressen.

Academy

Contentmarketing

AI

xr:d:DAEHeOY_-bY:2076,j:4544556559138539157,t:24041112
Content & AI
Content & AI